"Give a girl the right dress, and she can conquer the world."

Decididamente estou apaixonada!
Eu adoro este vestido. A composição da saia é fantástica. Desde o degradé de cor de rosa à sobreposição das várias "folhas" de tecido. Cada passo é como o folhear de um livro, como se ao andar, o vestido conta-se uma história!
Dei com este vestido, entre outros, na página de facebook da DAYZY SHELY, e fiquei apaixonada!
Esta não é a única peça fora do convencional que podemos encontrar, ao fazer "zapping" pela página descobri muitas mais peças diferentes e fantásticas...
Resumindo, fiquei apaixonada pela marca/designer e pelos seus trabalhos!
Que acham deste vestido?
--
Decidedly I'm in love!
I love this dress. The composition of the skirt is fantastic. Since the degradé of pink to the overlapping of several "leaves" of fabric. Each step is like flipping through a book, like the floor, the dress tells a story!
I came across this dress, among others, on the facebook page of Dayzy Shely, and I was in love!
This is not the only piece unconventional that we can find. By doing "zapping" in the page I discovered many more different and fantastic pieces  ...
In short, I was in love with the brand / designer and his work!
What do you think of this dress?






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3823099/?claim=8ptcbhfgmqh">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 comentário:

Ehhh.. Estou de volta de croquis e trapos! Mas não te esqueças de mim! Deixa a tua marca... xoxo